10 februari 2017 / No comments

This week didn't kill you. Yay.

Det är något väldigt segt och tungt över veckorna i januari och februari. Det blir aldrig ljust och man blir aldrig pigg, trots bra mat och bra träning (nytt rekord i knäböj / squats - 3 x 60 kilo!) och trots att jag fyller år. Jag tycker väldigt mycket om att fylla år, även om varje nytt år för med sig viss respekt. 35 år - då är man inte ung längre...

Eftersom det aldrig blir ljust blir det heller inga bra bilder. Jag har gjort otaliga försök men bilderna blir så gryniga att det bara inte är lönt att blogga. Men några kan jag skrapa ihop.
Carpaccio | S in the Kitchen
På födelsedagen blev jag överraskad med middag och Rickard Söderberg, efter att ha tränat och varit på lyxbehandling. Det är något absurt i att jag - som fram till för ett par år sen var en högst otränande person - nu väljer att träna på min födelsedag. (På födelsedagar gör man bara kul saker, det är sen gammalt.) Ovan förrättscarpaccio på hjort, med riven anklever och hjortron och galet gott. Vi drack genomgående champagne, och nej, jag sov inte bra den natten. Men Rickard Söderberg sjöng så det dånade!
Raw falafel | S in the Kitchen
Raw snicker cake | S in the Kitchen
I onsdags var jag i Malmö och föreläste och passade på att äta på en favorit, Raw Food House. Först en falafel och sen en raw snickers kaka. Älskar!

Ikväll blev det ett rejält pass på gymmet och sen hem till ... hm ... datorn... Leilas supermat höll mig sällskap till mina laxbiffar med tomat-mango-avokado-salsa och lite hemgjord majonnäs.
Laxbiffar med tomat-mango-avokado-salsa | S in the Kitchen

Raw espresso cake | S in the Kitchen
Och nu avslutar jag veckan med en bit raw espresso cake från Malmö och lite bloggande. Håller tummarna för sol i helgen!
Related Posts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Latest Posts

Instagram

Follow @Instagram